HEP!
Jätkät paasaa hirveesti kaienlaisista kulkineista. Miulla on ollu nelivetovehkeitä vasta neljä kappaletta järjestyksessään seuraavasti; Nissan King Cap, Isuzu Trooper, HJ 60 ja HJ 61. Tällä Hetkellä on isuzu ja hj 61. Molempiin olen erittäin tyytyväinen. Olen jostakin kumman syystä rakastunut Hojoihin, mutta tykkään silti ajella myös Trooperilla. Olen ajanut nyt omalla 2.8 td Trooperilla 7 vuotta ja kilometrejä on tullu ajettu noin 230 000.
Joten jotain tiedän autosta, eli; kulutus minulla talvella napalukot päällä sekalaisajossa 9,5 l/100km. Kesällä sekalaisajoa keskimäärin 8 l/100km. Kulutuslukemat todellisuutta, koska lasken jokaisen tankauksen jälkeen keskikulutuksen. HJ:llä kulutuslukemat ollu 11,5-13l/100km.
Trooperi tosi miellyttävä ajaa tiellä,mutta olen sillä pärjännyt myös metsässä, tosin en ole himo offaaja, käyn vain hirviä metsästä. Mutta silti tykkään käydä metsähallituksen puolella
enemmän HJ:llä.
Vaikea sanoa mikä peli olisi mieluisa, voisin vaan sanoa että koeaja kaikkia mikä tuntuu olevan lähellä sydäntä. Kyllä se sieltä löytyy. Älä usko merkkipuolustajia, ota heiltä vain vinkkejä. Aviopuolisokin löytyy vain tunteella...
Note! This message was posted anonymously!
|