minä sanoisin että puntaroi käyttötarve elikkä hj varmasti hyvä mettäpeli mutta aika kauhia maantiellä jos vanhat jousipakat iskarit ymym. ja kunnossa olevanakin huonompi maantiellä kuin samankuntonen pajero
pajero suht hyvä normaali maantie ajossa mitä nyt pikkusen tehoton moottori ,heikkoja laatikkoja tiettyyn vuosimalliin asti ja pajerossa viel ne hajoavat kannet plussaa kunnossa olevana siedettävä maantie matkaaja.
makuasia sanoi musti kun munia nuoli eli pähkäile itsellesi soppeli laitos.
tosin merkkien kesken on eroja mutta osta ennen kaikkea ehjä ja toimiva peli ettei suurin osa ajasta / rahasta mene autoon se vasta miestä syö.
Ps. Kun vain saisi sen verta rahaa että sais tuohon meitin perheen kulkineeseen kunnon renkaat ja uudet takapakat niin pääsis yrittää hj ym maastoautojen perään että kuin pitkälle pääsee,
mä oon sen verta utelias luonne että ois kiva nähdä mikä on oikeasti esim pajeron /hj patrol suikka ero mettässä jos niissä on sama lähtökohta .
PPS.mitä näistä merkki taistossa on nähty niin tottakai rakennettu hojo bj tjms. 100% lukoilla ,monsteri pyörillä menee siitä mistä vakio muu merkki ei.
|