Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 13.04.2006, 19:42
SoSo SoSo ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.08.04
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.938
Perusasetus

Ei mastonin "pohjastapintaan" maaleista ole mitään tietoa mutta teollisuuden maaleista jotunin pohjastapintaan maalit toimii ihan ok pari vuotta ollut yhdessä hyllykössä pihassa ei ole alkanut näkyvästi kukkiin... siinä pukissa pesty kaiken näkösiä osia liukkarilla ja painepesurilla...
Mutta laittasin silti epoksin jos itelle valitsisin

Vastaa lainaten