Ei mastonin "pohjastapintaan" maaleista ole mitään tietoa mutta teollisuuden maaleista jotunin pohjastapintaan maalit toimii ihan ok pari vuotta ollut yhdessä hyllykössä pihassa ei ole alkanut näkyvästi kukkiin... siinä pukissa pesty kaiken näkösiä osia liukkarilla ja painepesurilla...
Mutta laittasin silti epoksin jos itelle valitsisin
|