Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 13.04.2006, 10:35
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote: No jos koppa on irti niin samalla ois hyvä noita kiinnityksiä vähän muokata esim toi eturenkaan takana näkyvä putki kuuseen ja vaihtaa kiinnikkeen samaan paikaan missä se oli Paulilla. Vai tuleeko tämä museoon? Moottorin vaihdosta päätellen ei. Samoin tuo jakolaatikon perseessä oleva n. 10kg ylimääränen paino kuuseen. Taka iskareille uudet kiinnikeet hiukan ylemmäs ja semmosta mallia että saa sinne riittävän isot iskarit mahtumaan.
Vanteet onkin jo levitetyt joten niihin varmasti joutaa hyvin beadlockit.
Onko ohjaustehostin kummasta moottorista alun perin? Paljon paineet?
Entäs panssarit mahan alle, po-tankkiin ja etuakseliin?
Entäs lukot, vaihdetaanko toimimaan paineilmalla? Teettekö säiliön runkoon?
Tuleeko kääntöjarruja?
Polttoaineletkut varmasti vaihdoitte uusiin?
Tuleeko taakse levyjarrut?
Entäs tukivarsien rungon puoli kiinnikkeet, käännättekö niitä asteen pari alaspäin?
Mitähän muuta...?
Tumi

Oletko ite värkännyt kaiken ?
Melko pitkälle vietyä rakentelua .
Vakionakin pelittää mukavasti .

Tv Finvalppinyybi


Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten