Birge eli -B- pyysi ilmoittamaan näistä kahdesta asiasta myös täällä Talman kisan liittyvässä topicissa:
Pro Modified luokan sääntöön on tehty muutos, joka on astunut voimaan 7.4.2006 ja josta tiedoitetaan virallisesti mahdollisimman pian AKK-motorsportin nettisivuilla ja tulevassa lehdessä. Mutta koska muutos on jo voimassa ilmoitan asiasta nyt, jotta lähellä olevaan Talmaan kisaan haluavat saavat tiedon nyt:
Sääntöasiat
TIEDOTETAAN LEHDESSÄ
Sääntökirjan 3.4.10 kohtaan lisäys ,tieliikenteeseen hyväksyttyjä laseja ei tarvitse poistaa,
tuulilasin tulee olla laminoitu.
SEKÄ:
Yhtä asiaa ei ole tässä topicissa kyselty, mutta muualla kyllä. Eli kysymys koskee Standard luokan renkaan leveyttä. Sääntöhän menee kirjassa ja netissä oleviss säännöissä seuraavasti:
3.2.1. Renkaat:
Pyörän enimmäishalkaisija on 90 cm. Autoissa, joiden akseliväli on enintään 245 cm, saadaan käyttää tyyppihyväksytyn rengaskokoon verrattuna korkeudeltaan ja leveydeltään enintään +50 mm. Jos auton akseliväli on yli 245 cm, saa tyyppihyväksytyn renkaan korkeuden lisäys olla enintään 80 mm ja leveyden lisäys enintään 60 mm. Vanteen enimmäishalkaisija on 18”. Pyörän enimmäisleveys on 30 cm. Kokopyörän on mahduttava pyörimään alkuperäisessä pyöräkotelossa. Vain tieliikenteeseen hyväksytyt renkaat ja vanteet ovat sallittuja.
Asiaa ollaan keskusteltu ja päätettiin muuttaa sääntö ja päätös on astunut voimaan 7.4.2006, joten jo Talman kisassa kyseinen sääntö on voimassa:
Sääntöasiat
TIEDOTETAAN SEURAAVASSA LEHDESSÄ (ja akk:n sivuilla netissä mahdollisimman pian)
3.2.1 Pyörän enimmäisleveys on 330mm
Eli edelliset kommentit olen kirjoittanut tuonne " TRIAL KYSYMYKSIÄ" topicciin tekniikka puolelle.
<center>---------------------------------------
www.formula-offroad.fi
</center>