Näytä yksittäinen viesti
  #23  
Vanha 09.04.2006, 22:17
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
quote:

Renkaat on 35" ja katsastettua saisi 33" kumeilla. Mitään kiinnityspisteitä ei ole muutettu
tai lokasuojia isonnettu. Jouset ovat 4" korottavat ja iskunvaimentajat alkuperäistä pidemmät.
Pyörät pyörii alkuperäisissä lokasuojissa. Vahvistuksia on tehty paljon.
Raidetanko on alkuperäistä paksumpi. Tukivarret ovat alkuperäisiä vahvemmat. Jakolaatikon
panssari on alkupeäräistä vahvempi. Tankin ympärillä on 5mm panssari ja rock sliderit on ovien
alla. Se että ei ole katsastettu, taitaa estää Standard luokkaan osallistumisen.
Kisaan voisin laittaa alle Grand Cherokeesta 31" kumit.

Nelipistevyöt, kuppi-istuimet ja turvakaarien uusiminen menee kyllä yli minulta.

Just do it!

Edited by - jappe on 09/04/2006 21:58:31

-Tosiaan ainakin vuodelle 2006 on tuo katsastus suurin ongelma.

-Onko tukivarret eri mittaiset, kuin alkuperäiset, vai pelkästään vain vahvemmasta materiaalista?


Panssareita ja vahvistuksia saa asentaa ne on pelkkää plussaa. Sääntökirjassahan lukee näin:

3.1. ORIGINAL
Määritelmä:
Ajoneuvon tulee olla sarjavalmisteinen jokapyörävetoinen auto vakiovarusteineen, joita ei saa poistaa. Autojen tulee olla tieliikennekatsastettuja ja rekisteröityjä. Auto kokonaispaino on alle 3500 kg. Lisävarusteet, jotka eivät paranna auton etenemistä ovat sallittuja (esim. lisävalot, lavakate, lisämittarit). Lisäksi on sallittu asentaa vinssi, pohjapanssari, vetokoukku sekä etu/sivusuojat.


Ja miksi liitin sääntö originaalista, kun haluaisit ajaa Standardissa?? Tässä vastaus kopioituna sääntökirjasta:



3.2. STANDARD
Määritelmä:
auto kuten original ryhmässä. Original ryhmän lisäksi jäljempänä mainitut muutokset ovat sallittuja.






Vastaa lainaten