Lainaus:
quote:
5. Korotuksista voisi olla jokin selventävä kohta? Tyyliin autoa ei saa korottaa, auton maahantuojan imoittamasta korkeudesta joka mitataan katsastuksessa auton katosta kilpailu varusteissa. On meinaan monelle ilkeän epäselvä pykälä(?)
|
-Anteeksi, mutta emme jotenkin ymmärtäneet kysymystä ja mitä trial luokkaa kyseinen kysymys koskee??
Lainaus:
quote:
6. Nappula tms. renkaat ovat kiellettyjä. Miten se nyt sitten oli, onko nappula rengas kielletty vaikka siinä on dot hyväksyntä? Mistä mitasta se 5% vierinnän kasvu lasketaan, voiko sen laskea jostain tehtaan ilmoittamasta Afrikkaan/Et-Amerikkaan tarkoitetusta hiekka tms. renkaasta?
-sami-
|
-Nappularengas mihin luokkaan?? Standardiin:
Vain tieliikenteeseen hyväksytyt renkaat ja vanteet ovat sallittuja.
Suosittelen vaikka AKE:n miehiltä hakea erillisen todisteen renkaiden tieliikenteeseen sallittavuudesta, jos sitä et renkaan valmistajalta saa.
Modissa ja siitä eteenpäin olevissa luokissahan renkailta ei vaaditakkaan tieliikenne hyväksyntää.
Lainaus:
quote:
Mistä mitasta se 5% vierinnän kasvu lasketaan, voiko sen laskea jostain tehtaan ilmoittamasta Afrikkaan/Et-Amerikkaan tarkoitetusta hiekka tms. renkaasta?
|
-Suomeen tyypitetystä rengaskoosta. Muista, että kilpailija on velvollinen näyttämään toteen, jos rengaskokoa epäillään liian suureksi esim. kanssakilpailijan tekemän vastalauseen takia.