Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 09.04.2006, 14:41
Flugfiske:n Avatar
Flugfiske Flugfiske ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 05.11.05
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 1.113
Perusasetus

Lainaus:
quote:

mutta toi tais jäädä viel teillä kinasteluksi et miten se napalukkohomma on... ku ite mitä oon ajellu nissan kingcap, toyo hilux, mazda joku lavaauto..niissä on ollu napalukot edessä niin ei kyllä ole ne etuakselin renkaat vetäny yhtäaikaa vaa tähinnä toinen kerrallaan just se jolla on pienempi kitka... ja takana näissä on ollu kitkalukko joka sekään ei ole pitänyt niin hyvin että kumpikin rengas vetäs yhtä aikaa.
No, siis, napalukko = vapaanapa, eli se napalukko kytkee navan vetariin, ei sillä hirveesti ole tekoa sen tasauspyörästön/tasauspyörästönlukon kanssa. Se vaan vähentää polttoaineenklutusta, kun ei murikka pyöri mukana takavedolla ajellessa. Etuperän tasauspyörästön lukko on siis eriasia kuin vapaanapa l. napalukko (mun mielestä ei ees pitäis puhua napalukoista vrt. engl. free hub)

_______________________________________
Täydellinen AMATÖÖRI

Edited by - Flugfiske on 09/04/2006 15:43:25
Vastaa lainaten