Etsiskelin sörtsillä kuvia & jutustelua suikan turvakaarista mutta muutama asia jäi epäselväksi. Kyseessä on siis Sj410, jota ei rakenneta kisakäyttöön vaan ihan harrasteajoon.
1. Löytämissäni kuvissa ei näkynyt pääkaaressa vinotukea. Eikös se olisi aika oleellinen juttu, jos auto kaatuu ?
2. Tarviiko pääkaaren alakiinnikkeiden väliin lauttaa vaakatuki ? Jos pääkaari irtoaa alapäästään niin estäisi pääkaaren litistymisen.
3. Ilmeisesti turvakaari kannattaa laittaa seuraamaan koria mahdollisimman lähelle. Onko järkeä hitsata tai kiinnittää koriin ?
4. Ilmeisesti kojelaudan päistä pitää poistaa viitisen senttiä tavaraa, jotta kaaren saa lähelle A-pilaria ?
5. Onko tarpeellista rakentaa A ja B-pilareiden väliin vaakaputket suojaamaan kuljettajaa & kartturia ? Jostain luin, että tällainen ei mene läpi katsastuksesta mutta sen voisi rakentaa pulttiliitoksilla.
Että tällaisia kymysyksiä tällä kertaa.
Liikkuva jääkaappi rules....