Moi.
Kyllä pystyy. Alhaalta irti takakardaani, käsijarru ja nopeusmittarinvaijeri ja sitten irroitin keskitasauspyörästöstön alimmaisen kannen josta on näkyvyys hammasrattaistoon. Seuraavaksi käsijarrurummun takaa laatikon kyljestä mutterit pois ja sieltä se keskitasaupyörästö sitten löytyykin. Purin keskitasauspyörästön ja lisäsin edellä mainitsemani painerpikat yhden kerrallaa että se mahtuu isonhammasrattaan alle ja ei nosta tappeja joissa ovat pienet hammasrattaat. Tietty pientenhammasrattaiden alle kuuluvat prikat kans. Kumpaakin päähän sama kokeilu. Lopuksin keskitasauspyörästö kasaan ja vielä kokeilu että hammasrattaat pyörivät. Saa olla tiukan oloinen. Lisäsin kootessani öljyä paineprikkojen väliin. Keskitasauspyörästöä paikoilleen laittaessa laitoin Diff lockin päälle niin se meni paremmin paikoilleen. Sitten muut palikat paikoilleen ja hyvin on toiminut ilman pamauksia rempan jälkeen. Tein rempan 9.1.2006
Terveisin Jykä
Range Rover 3,5 V8
MB 250/8
Volvo 740 2,0 TIC
Fiat Uno 1,0
|