Viestiketju: Jäljet lumessa
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 08.04.2006, 08:30
Gemari Gemari ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 22.07.04
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Nii no,must on aika ratkaisevaa kuinka paljon siel on ajeltu. Eli jos on vaan käyty kääntämässä auto ympäri ja siit jääny jäljet,ni ei kai siit tartte repii pelihousuja.
Ja kaikki lukutaidolliset osaa varmaan lukea siitä taulusta opastuksen,jotenki vaan tuntuu siltä että kaveri ei paljoa palstalla ittestään anna kuulua/lue. Jotenki vaikea uskoa että tahallisesti ajeltais ja tavallaan tietoisesti alettas toisten ajopaikkoja tärvelemään,tosin mahdollista sekin. Joku porukka lähteny hieman cruisailemaan kaverin autolla tmsp. Luulen että parhaiten tulee tolkku hommaan,ku nostaa tarpeeks ison äläkän ja tehdään selväksi se että asian kanssa ollaan tosissaan. Siis jos on ollu vahinko tai jotain. Se onkin eri hommeli että onko se ollu jatkuvaa vai vain satunnainen kerta,ja jos ei palsta kiinnosta niin saattaa hetki mennä ennen kuin poka ite saa faktat asiasta.
No,jos kerran on asiasta filmiä niin melkein kannattais siitä yrittää ottaa ainakin auton omistaja selville ja mainostaa hieman ohjeita. Tosin mistä mä tiedän vaikka olis jo joku ilmottautunu/ilmottautumassa mutta pelkää lynkkausta palstan tekstien perusteella...
Mä en missään tapauksessa anna mitään sympatiaa ketään muuta ku ajojen järkkääjää/jiä kohtaan,mutta on kai sitä vaihtoehtoja tähänkin hommaan. Ajeliaa jos ja kun ei kiinni saada,niin koitettas vaan pitää huoli ettei se pääse toistumaan.
Ite olen kerran siellä päässy käymään (luvalla ja sovittuna ajopäivänä sopivalla nimellisellä korvauksella),ja must olis OIKEASTI harmi jos noinkin hyvä ajopaikka poistuis näistä runsaista valikoimista mitä pääkaupunkiseutu tarjoaa. Toivottavasti asiaan saadaan selko,tai on jo saatu. Mielummin.

In MUD we trust.
Vastaa lainaten