Joo ei niistä kirjoista löydy tarinaa kuin PTO:n laippaan asti. Laipasta eteenpäin kaikki
on ollut asiakaskohtaisesti räätälöityä, eli kumpikin PTO-kardaani on näkynyt ajoneuvon
kantakortissa omana koodinaan ja vain, jos on tilattu sillä lisäominaisuudella. Omani
kortissa näkyy yksi akkuun liittyvä koodikin, eli tehtaalla laitettiin siihen vakiota
isompi akku. Saksalaista järjestelmällisyyttä Gaggenaun tehtaalla, kun kaikki tavallisesta
poikkeava dokumentoitiin jo 60-luvulla noinkin tarkasti.
Kardaanin osia on muistaakseni varaosakuvastossa (EPC:ssä) aina huonosti, on siis
aika suuria kokonaisuuksia ja jotkin osat voi olla jo end-of-life.
Minä mittailen sitä jordaania ja selaan EPC:tä illalla kotona.
Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on
|