Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 04.04.2006, 17:04
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.072
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Jos noissa uudemmissa on sama esikammiokone WL81 ja polttoainelaitteet kuin vanhemmissa 1999/2000-malleissa, niin mahdollinen ohjelmointi on tehtävä kuskin korvien väliin.

Tämä siksi, kun siellä ei ole mitään ohjelmoitavaa boksia, vaan tavallinen vaijerikaasulla ohjattava mekaaninen jakajapumppu, jossa on ainoana "hienoutena" syötön määrän rajoitus ahtopaineen mukaan (painekello pumpun päällä).

Samanlaiseen tekniikkaan viittaisi uusiman mallin esitteen tekniset tiedot, joissa vääntömomentti ja huipputeho ja niiden kierrosluvut näyttää ihan samoilta (voortin sivuilta ladattava PDF-esite), eikä mainosteta suoraruiskusta mitään.

Oma vm. 2000 vie 10-11 pidemmässä maantieajossa, mutta kovin harvoin tulee tankillista ajettua ilman minkäänlaista metsässä pörräämistä, joten keskikulutus on ollut tietysti suurempi.


Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on
Sama wanha Mazdan 12 valve-kone. Appiukko osti tollasen vuosi sitten. Enpä ole kulutuksesta kyselly, tankki taitaa riittää kuukaudeksi sen ajoilla enivei.

Aika nuhanen tosiaan... muka 109 hv ja 266 Nm vääntöä. "Ford Rangerin
erinomaisen suorituskyvyn perustana on väkevän moottorin ohella erittäin vahva ja kestävä runkorakenne". Kyl D4D Hilux kulkee samankaltaisilla lukemilla ihan eri tahtia.



Edited by - -MaTTi- on 04/04/2006 18:05:58
Vastaa lainaten