Näytä yksittäinen viesti
  #24  
Vanha 03.04.2006, 20:34
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

pistän nyt muutaman kuvan hitsauksesta jotka äsken kävin hutaisemassa tallin puolella. todellisuudessahan korvaava pelti on aina puhdasta ja paksuus taatusti enemmän kuin mallin suzukin polttoaineletkun suojus. tuossa on ruostetta ja muuta pASKAA vielä rutkasti.

lanka 0.8mm, seoskaasu,paskainen maskin lasi ja +1 lämpöastetta.

siis lähtötilanne, ruosteinen pellisuojus.
[/URL]

ja tuosta poikki

[/URL]

ja pikkuisen rättilaikkaa(ei tullut aivan ruosteeton)

[/URL]

ja sitten heppejä kiinni.

[/URL]

ja vieri-viereen tiiviisti ettei valoa näy... huomaa seoskaasun edut, vaikka vieressä aivan paljasta peltiä, ei roiskeita ja "nöölejä" ollenkaan.

[/URL]

ei hyvä mutta kelpaa, tämä siis toiselta puolen pelliä ja tositilanteessä tämäkin putsataan kunnolla.

[/URL]

ja tuommoiselta pinta näyttää hionnan jälkeen, pakkelia vaille valmista. huom. nyt havaittavissa olevat kolot ovat epäpuhtaiksien aihettamia(ruoste yms.) ja heppien vajavaisuus.

[/URL]

toivottavasti noista oli jotain apua hitsauksien toteuttamiseen

by: suzukimies




Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten