Ei nivea kokemusta mutta takatuupparissa perään GL5 ja laatikkoon Esso Torquefluid 56 eli GL4 työkoneiden vaihteistoöljy 20l pytyissä. Toimii synkrot ihan eri lailla kuin noilla GL5 ölpillä. Universaalit 10W30 taas ei yhtä hyvät käytössä eli aika pian rupes vaihteen irrotus takkuaan (lisäaineet kulahti?) joten päättelin ettei voiteluteho ollut riittävä.
Noilla Torquefluideilla on nyt ajeltu kahtena kesänä ahvenistolla kerhon ratapäivillä ja talvellakin LCF:n lumipallorallissa (maarata-ajoharjoittelua) ja jos synkrot eivät ole pilalla GL5 sorvailujen vuoksi niin vaihteet menee päälle ilman kytkintä jarrutuksessa helposti (soppeli kaasu) 4->3...
http://photobucket.com/albums/e253/arpati/
http://photobucket.com/albums/j267/Arpati2/
http://koti.mbnet.fi/arpati/
Edited by - arpati on 02/04/2006 23:28:30