Näytä yksittäinen viesti
Vanha 27.03.2006, 15:26
Guest

Perusasetus

Homoseksuaalit ovat täysin samanarvoisia kuin heterot. Itse asiassa arvostan homoseksuaaleja enemmän kuin heteroita, he kuitenkin kuuluvat suureen vähemmistöön ja saavat sietää juuri tuollaisia kuin Niilo. Ja olisihan se todella mukava tietää, että mitä helvetin vikaa homoissa on? Rakkaus ei ole synti, kaikilla tulisi oikeus rakastaa juuri sitä sukupuolta kuin itse tuntee parhaaksi.

Ja slashista. Itse luen slashia lähes päivittäin ja päivittäin myös löydän todella kaunista tekstiä. Slashiin liittyy TODELLA harvoin mitään pedofiilijuttuja, nekin ovat yleensä kokemattomien kirjoittajien tuotosta. Suurimmaksi osaksi saman sukupuolen välisiä suhteita on kuvattu kauniisti.

Elokuvista otan esimerkiksi Brokeback Mountainin, joka kuvaa ÄÄRETTÖMÄN kauniisti kahden miehen välistä suhdetta. Se on myös melko todenmukainen, sillä siinäkin miehet joutuivat peittämään suhteensa epäluulojen takia.

Ja raamatussakin on sanottu, että tulisi kohdella muita niin kuin haluaisi itseään kohdeltavan. Sopii sitten vähän miettiä asennettaan muita kohtaan.

-san

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten