Nyybit on p....... entäs sitten, mulla vaan itsellä samanikäinen auto ja en kyllä ostanut uutena, vaan on joutunut todellakin käymään joka osan ja paikan läpi, jopa kahteen kertaan.
Nyt kun on sitten tarpeeksi laittanut, en tule esim. ikinä saamaan rahojani siitä pois.
Maastoautoilu EI ole persaukisten hommaa, tuntuu vaan joskus siltä että täälläkin liikutaan jossain hämärän rajamailla näiden juttujen vuoksi, varsinkin kun aletaan mustamaalaamaan sellaisia henkilöitä joilla ei ole edes mitään tekemistä asioiden kanssa.
No onneksi Suomessa on jonkinmoinen ilmaisuvapaus, täällähän on tarkoitus vähän niinku selvitellä asioita miten naapurin pojalle on taas käynyt jossain tilanteessa.
Onneksi ei ole lehmiä tai mitään velvotteita ketään kohtaan, tai olla jonkun kanssa samaa mieltä, ihan periaatteessa esitän vaan että SULJETAANKO ja se on minun mielipide.
Kyllä nyybinä esiintyminen antaa tietyn vapauden ottaa kantaa sellaisiin asioihin, joihin ei uskalla muuten omana nimenä esiintyä, kaverithan voivat vaikka kaikota, no se ei häiritse minua, jos ei pidä jostain, niin sit ei pidä.
Hyvää kesäaikaa kumminkin, safarilla voi olla ihan itekseenkin
Aluksi oli kopioita, onneksi tehtiin JEEPPI, ettei tule sanomista !!!
|