Näytä yksittäinen viesti
  #12  
Vanha 26.03.2006, 16:43
Shuttle:n Avatar
Shuttle Shuttle ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.03.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 1.086
Perusasetus

Noniin! päästiin taas asian!
Meinaan kun siellä on runkoaisojen välissä se kaukalo imuletkuille.
Paraikaa siinä on 60-luvun maalit pinnassa - ja perimmässä päässä pinta onkin jo puhki.


Nyt yritän pohtia mikä olisi edullisin pitkäaikainen ratkaisu:
1) Hiekkapuhallus ja kuumagalvanointi
-Kestääkö, onko riittävästi peltiä päässä jäljellä..
2) Hiekkapuhallus ja maalaus 2k epokseilla
-Maali on aina maali, kuluu sekin pois
3) Teetättää alumiinista
-Kevyt, ei niin kestävä ellei tee paksusta
3) Teetättää rosterista
-Sopivaa rosteria niin ei taida ikinä ruostua? ja on kallista..

Mikä noista olisi kannattavin vaihtoehto?

Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon.
FC paloautoprojekti
Vastaa lainaten