Noniin! päästiin taas asian!
Meinaan kun siellä on runkoaisojen välissä se kaukalo imuletkuille.
Paraikaa siinä on 60-luvun maalit pinnassa - ja perimmässä päässä pinta onkin jo puhki.
Nyt yritän pohtia mikä olisi edullisin pitkäaikainen ratkaisu:
1) Hiekkapuhallus ja kuumagalvanointi
-Kestääkö, onko riittävästi peltiä päässä jäljellä..
2) Hiekkapuhallus ja maalaus 2k epokseilla
-Maali on aina maali, kuluu sekin pois
3) Teetättää alumiinista
-Kevyt, ei niin kestävä ellei tee paksusta
3) Teetättää rosterista
-Sopivaa rosteria niin ei taida ikinä ruostua? ja on kallista..
Mikä noista olisi kannattavin vaihtoehto?
Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon.
FC paloautoprojekti