Saattaahan jostain löytyä joku typerä pykälä, joka moista hankaloittaa, mutta onhan tuo aika selkeää tekstiä että "muutoskatsastuksessa...", eli tulee vaan merkintä otteeseen . Ikääkin on tuoreimmallakin 45:lla sen verran että uusiin autoihin tulleet vaatimustenmukaisuuskiemurat tuskin sitä koskevat.
Itsekin mietin tuota leventämistä oman pulkkani laiton yhteydessä (BJ-42), mutta jäi nyt sitten tekemättä, kun valmiita lasikuituisia tuulilasinkehystä ja takalukkua on vähän hankala jatkaa menestyksekkäästi. Sinänsähän homma olisi kohtuullisen helppo muodoiltaan näinkin yksinkertaisissa koreissa, ainoastaan jalkatilassa katselin että olisi ehkä järkevämpää säilyttää kardaanitunneli entisellään, niin levenisi vähän suomalaisittain nurinkurisesti olevat poljinten ympäristöt. Huomaa, että kori on alunperin tehty oikeanpuolista rattia varten (Japani), kun oikealla on huomattavasti leveämpi jalkatila.
Yksi mikä täytyy huomioida on, ettei rengas ala osua sisälokasuojan kylkeen, mutta sehän on vain järjestelykysymys. Korin leventäminen olisi sikäli kiva muutos, että jäisi typerät erilliset levikkeet pois lokasuojien kaarista. Vai oliko kyse lava-autosta?
Onnea ja menestystä hankkeelle!
Edited by - JF on 26/03/2006 08:13:18
|