Nyt on näillä "aikuisilla" (ko?) pallo hukassa. Slashiin ei sisälly YLEENSÄ homoseksiä, vaan myös romanttisia kohtauksia, suukotuksia jne, jonka mukaan siis luokitellaan ficin (fanfiction) ikäraja.
Ennen uskoin Jumalaan, muttakun kuulin, kuinka kamala tämä raamattukin on, kun sanotaan että homous on synti (tai vastaavaa?). Homous ei todellakaan ole heteroutta erikoisempaa. Eikö ihmiset saa valita seksuaalisuustermiryhmäänsä itse? Jos minä satun pitämään tytöistä, eikö se sitten ole minun asiani? Miksi meidän pitäisi hyppiä Pappien pillin mukaan? (Jos Jumala tosiaan on niin ihana ja kaikkia rakastava, epäilen vahvasti, että Jumala TUSKIN aliarvioi homoja, eikä heitä syrji. Yhtälailla hän heitäkin rakastaa, kun "meitä heteroita" (itse en ole hetero enkä homo). Tämä saatananpalvonta sitten.. Luen Pottereita ja Taru Sormusten Herraa, enkä ole nähnyt vieläkään syytä aloittaa mitään.. eh.. Saatanan puolelle kääntymistä tai huumeiden käyttöä. Itseasiassa, vihaan huumeita ja niiden mahdollisia käyttäjiä, sekä typerää saatanamössöä, kun en mokomaan "piruun" uskokaan. Koska Harry Pottereissa, sekä TSH:ssa on noit(i)a / velho(ja), ovat ne siksi stnanpalvontaa? Onhan muumeissakin noita, eikä muumit ole saatananpalvontaa, eikös? Minusta on aika naurettavaa sellainen, että homous sekä fantasiakirjallisuus olisi jotenkin saatananpalvontaa.
Hoi, te aikuiset-jotka-ette-tiedä-tästä-"nuorten"-sekä-osan-aikuistenkin slash-kirjoittelusta sitten pätkääkään, suosittelen teidän ottavan asioista selvää, ennenkun tulette ja tungette "SLASH ON SAATANANPALVONTAA"-sontaanne nettiin. Se ei tosiaan pidä paikkaansa.
Sitä paitsi, homothan ne on myös ihmisiä, kuten heterotkin. Minusta on todella loukkaavaa, että tullaan ns. haukkumaan homoseksuaaleja (sekä bi-seksuaaleja) jonkin typerän syyn 'he-pitävät-samasta-sukupuolesta' vuoksi. Herätitte ehkä hieman liioitellun haloon tästäkin asiasta.
Kirjoittanut finfanfunista Rebecca Lupin
Note! This message was posted anonymously!
|