Alkupään Td5 moteissa on ehkä ollut jotain ö-pumppu onkelmia,
Saksassa oli jonninverran moottorivikaisia alkupään Td5 autoja
myynnissä. Jos motti hengissä, tuskin enää ongelma tästä syystä.
Samoin jotain öljyvuotoja pumppusuuttimien sähköpiuhojen töpselissä,
tästä service recall tiedote.
Omastani pamahti kytkin pääsylinteri 42tkm jälkeen, kokeile onko
kytkin polkimen jalka märkä kytkin nesteestä. Vaihto hauska,
helpointa jos polkimesta sahaa 5mm siivun pois niin mahtuu
aukosta läpi. Kokoonpano onnistunut kun jarrutehostaja tai oliko
se ABS systeemi asennettu kytkinsylinteri paketin asennuksen
jälkeen.
Pyörien laakereiden voitelu ollut tyyliin, tohon rasvaa tohon ei
ja laakereita on leikannut kiinni. Auto voi kipata jos näin käy,
110 HCPU ehkei niin herkästi.
Korin pultit, saranoiden, konepellin etc. on mikropinnoitettu, eli
alkaa ruostumaan jo myymälässä.
t. Juha
|