[quote]quote:
Lainaus:
Kiinnitä tankki kahdella metallipannalla ja koteloi se.
Alla vielä ote sääntökirjasta
2.2. Autojen turvallisuusvarusteet:
vähintään 3-pisteen turvavyöt ovat pakolliset ryhmissä original, standard, ja modified umpiauto. Modified ryhmän avoautoissa ja ryhmien pro modified ja prototype autoissa tulee olla 4-pisteen turvavyöt. Olkavyöt voivat olla rullatyyppisiä
polttoainesäiliöt suojattava mahdolliselta ulkopuoliselta iskulta ja sijoitettava turvallisesti (myös paloseinällä ohjaamosta). Polttoainesäiliön korkin tulee olla nesteen pitävä
suositellaan päävirtakatkaisinta Liite J:n mukaisesti, sekä polttoaineen syötön katkaisinta (diesel)
mikäli kampikammion tuuletus on avoin, tulee moottorin huohottimeen asentaa vähintään kahden litran öljynkerääjä
-B-
Edited by - -B- on 24/03/2006 20:44:20
|
Eli harraste stanuissa riittää auton omat rullavyöt? Mallia amerikkalainen.. Samoin noi mazda 626 :sen penkit lienee tarpeeksi korkeaselkäiset?
Miksi tankki pitää koteloida kun se on suojassa iskuilta
lavalla? Pannat toki tarkoitus laittaa. Korkin vaihto on hiukka huonompi juttu, kun tankissa ei ole muuta huohotinta..
Polttoaineputket ovat mustaa pvc- putkea jota käytetään mm. kuorma-autojen jarruputkina. Pa -putket kulkevat mustan vesijohtoputken sisällä.
Kahden litran öljynkerääjäksi käynee litran pullo kumpaankin huohottimeen?
<h3>Just..</h3>
Edited by - 4x4lucifer74 on 24/03/2006 22:14:37