Lainaus:
quote:
Tota, jos siis olen ymmärtänyt asian oikein niin tolla pikapilla jota on: korotettu 6", kone vaihdettu ja alla 38x15,5x15 gummit pääsee harraste stanuihin? Mitään kaaria ei ole ellei tota "koristetta" lavan etureunassa lasketa.
Mites toi tankki, kun nyt lavalla köllöttää 30ltr veneen muovitankkki ja sähköpumppu vieressä. Kiinnitetty liinoilla. Pitääkö olla metallipannat ympäri vai riittääkö toi? (tankin modifiointi kesken ja tuskin kerkeen hitsaan valmiiksi)
Lisenssejä ei ole ennestään eli onko hinta sama riippumatta mistä hankkii?
Onko kiti jumissa vai onko se vaan lisenssin haltijoille? Kun en löytänyt kohtaa jossa rekisteröityä..
<h3> MIKSI?? </h3>
Edited by - 4x4lucifer74 on 23/03/2006 21:22:28
Edited by - 4x4lucifer74 on 23/03/2006 21:30:17
|
Kiinnitä tankki kahdella metallipannalla ja koteloi se.
Alla vielä ote sääntökirjasta
Meinas unohtua, Kitistä olen kertonut tokan sivun puolivälissä, eli siellä voi vain lisenssilliset ilmoittautua. Kaikki voivat katsoa kilpailun tietoja, mm ilmoittautuneita.
Koko vuoden peruslisenssi AKK:sta on 72 eur ja kertalisenssi kisapaikalla (AKK:n hinta)on 14 eur.
2.2. Autojen turvallisuusvarusteet:
vähintään 3-pisteen turvavyöt ovat pakolliset ryhmissä original, standard, ja modified umpiauto. Modified ryhmän avoautoissa ja ryhmien pro modified ja prototype autoissa tulee olla 4-pisteen turvavyöt. Olkavyöt voivat olla rullatyyppisiä
istuimet tulee olla tukevasti kiinnitetty ja korkeaselkänojaisia, suositellaan kuppi-istuimen käyttöä. Modified (avoautot), pro modified ja proto type ryhmissä tulee olla kilpailukäyttöön tarkoitetut kuppiistuimet
jauhesammutin vähintään 21B hyväksytty. Se on kiinnitettävä tukevasti pikalukitteisella pannalla ja tarkastettava joka toinen vuosi
hinauspisteet jotka kestävät auton painon, kaikissa autoissa sekä edessä että takana ja merkittävä selvästi
polttoainesäiliöt suojattava mahdolliselta ulkopuoliselta iskulta ja sijoitettava turvallisesti (myös paloseinällä ohjaamosta). Polttoainesäiliön korkin tulee olla nesteen pitävä
polttoaineputket on suojattava iskuja vastaan.
kaikissa ryhmissä tulee olla jarru- ja peruutusvalo, jotka toimivat jarrupolkimen ja vaihteenvalitsimen kytkimillä
suositellaan päävirtakatkaisinta Liite J:n mukaisesti, sekä polttoaineen syötön katkaisinta (diesel)
apukuljettajan ”kauhukahva” on pakollinen
akku tulee aina kiinnittää tukevasti ja lisäksi + napa on suojattava mahdollisilta runko kosketuksilta, jos ryhmäsäännöt sallivat sen siirron, on se suojattava muovikotelolla
autossa ei kilpailun aikana saa olla irrallisia varusteita
mikäli kampikammion tuuletus on avoin, tulee moottorin huohottimeen asentaa vähintään kahden litran öljynkerääjä
kuumia nesteitä sisältävät putket, säiliöt ja laitteet on suojattava ja eristettävä ohjaamosta
voimansiirto on koteloitava pois ohjaamosta
Autoja joissa on airbag ei suositella kilpailu käyttöön
-B-
Edited by - -B- on 24/03/2006 20:44:20