Näytä yksittäinen viesti
Vanha 24.03.2006, 20:22
okkiM:n Avatar
okkiM okkiM ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 28.01.05
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Kempillä sanoivat että jos se irtokipuna häiritsee, niin laitetta voi säätää jolloin se lähes poistuu. Ei häirinny niin paljoa. Kerran tosin onnistuin tuikkaamaan jotenkin kummassa peukalon niveleen langan, jotenkin se maadotti ja napsahti sitä sähköjutskaa siihen räpylään. Tuloksena viikon jäykkä nivel. Harvemmin tällästä varmaan kellekkään käy.

Ei oo tietoja co2 putellin riittosuudesta. Itse hitsuuttelen ferromixillä 300bar vuokraputeli litroja oli jotain mitänyt metrinkorkeaa pulloo mahtuu, en muista. Vaihto maksaa...en muista taaskaan, jotain viidenkympin tienoolla.
Yhdestä kelasta hitsaa varmaan jotain 2 pulloa? Riippuu kaikesta mikä roikkuu tai ei roiku.

Jotain ihmeellistä on ollu mulla langansyötössä. Kun alkaa hitsata, niin ensimmäisellä about metrinmatkalla lanka syöttyy takkuillen, ikäänkun olis katkoautomatiikka päällä. No sehän ei ole ku miggerissä ei sitä katkoa ole. Voi olla etten oo osannu säätää syöttöä oikein, ei muka koskaan viitti oikein perehtyä siihen. Pitäs kai.

Pajeroitten palkit on mulla ollu molemmissa aina täys paskaa ja hiekkaa. Syynä varmaan ne tuuletus(?) reijät joita nipponinpoika on viisauksissaan palkkeihin poraillut. Vois vaikka pestä ne kesällä sisäpuolelta, tyrkätä parilitraa kotelosuojaa sisään ja laittaa reijät vaikka popniiteillä ja ohuella pellillä umpeen. Massaa siihe saumaksi vielä niin vot. Vois ne kai hitsuutella umpeen, mut sittehän se massa käihää siellä palkissa. Tai en tiiä.

Aika pyöreää ja tolkkupuolta tekstiä taas, häh?

Seuraava voit olla sinä
Vastaa lainaten