Muutama erilainen vastausvaihtoehto:
1) ei kannata korottaa lainkaan, varmasti paras hinta/hyöty suhde, kovaa ajoa vaan
2) alle hieman isommat (max. muutoskatsastettavat) renkaat soppelilla kuviolla (AT/MT), erinomainen hinta/hyötysuhde.
3) jos korotat niin älä ainakaan koria rungolta, ei nosta esim. sitä roikkuvaa jakista yhtään, tekee vaan tilaa isoille renkaille mutta on IMHO hyödytön muuten
Jos maastokelpoisuutta haluaa lisää, niin hyvien renkaiden jälkeen tarvittaessa vinssi, niin alkaa pääsemään, ja ei tarvii ajaa riskillä kovaa pahoihin paikkoihin kun aina pääseen vinssillä eteenpäin tarvittaessa. Lukkoja ei tarvii ihan heti jos vaan alusta toimii eli pyörät pysyy maassa.
-Paavo
PS. olikos alustan max. korotus 75mm? eli neljän tuuman satsit olis ainakin teoriassa laittomia?
"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
|