Viestiketju: 4x4 henkilöauto?????
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 19.03.2006, 15:41
Guest

Perusasetus

Mulla on pihassa sekä baleno (etuveto tosin) ja leone. Lisäksi isällä on uutena ostettu leone vm. 92 . Balenosta sen verran että se ei tartte ku kilometreja ja öljyt jos muistaa joksus vaihtaa. Varaosat on toisinaan sikahintaisia, mulla oli tuossa edellinen omistaja ajellu jarrupalat finaaliin ja jouduin ensi töikseen vaihtamaan laikat eteen, korjaamon lasku 700 € ja viikon kesti osien tilailu jaappanista. Meni onneks myyjän piikkiin. Corollaan sama lysti maksoi 170 € merkkiliikkeessä. Meluisa tuo baleno on mutta muuten loistava käyttöauto.

Subarujen tyyppivika on öljyn syönti, yli 200 tkm kun alkaa olla mitarissa leonessa niin öljy rupeaa maistumaan. Ei tosin tunnu koneessa mitenkään. Öljy on halpaa, joten tuota ei kannata pelätä. Voimansiirto on kestävä, yleisin vika taitaa olla että kolmonen ei pysy päällä. Polttoainepumpun pää hapettuu aikaa myöden, kannattaa seurata sitä. Tarvikepumppu maksoi 82 €. Ruoste on pahin ongema, tosin noita kahta meidän 92 mallia ei ole paikkailtu vielä mistään eikä paikata vielä vähään aikaan.

Etenemiskyvyltän leone hakkaa kyllä kaikki nykypäivän leikkinelivetoiset citymaasturit. Talviautona aivan erinomainen. Itse en ainakaan tämän hintaluokan autoista ostaisi mitään muuta kuin subarun. Sen verran on peukalo keskellä kämmentä.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten