Tänään haettiin salisbury! Ja fiksattiin eiliset turaukset.
Kampura pyörii nyt huomattavasti kevyemmin kuin eilen.
Ei tietenkään yhtä kevyesti kuin ilman pukkeja, mutta kuitenkin.
Menee jo nätisti yhdellä kädellä.
Salisburysta purettiin kaikki turhat pois ja putsattiin rälläkän päässä olevalla teräsharjalla pahimmat jaskat pois.
HOX!!
Nyt on sitten ylimääräisenä koko 109":n rover-taka-akseli!
Kaikki hilppeet siihen liittyen myynnissä. Murikka, akselikuori (saa kiinnikkeet hitsaamalla/siirtämällä sopimaan 88"), navat, 109" takajarrut täydellisenä (sylinterit huonot, kengät hyvät) ym.
Kampura lohkossa
Akseli työstövaiheessa
Mikä kolmen alimman pultin alla olevan ylimääräisen metallipalan tarkoitus on?
Arvatkaa mikäs tämä on?
Miksi vaihto? HMM
Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon.
FC paloautoprojekti