Niin se kuula on siellä vaan laakerina kun solkku tuuppaa jousenvälityksellä startin bendixin, hammaspyörän siis inne hammaskehälle.
Muutenhan tuo jousenpää ja jousi kiertyy siellä ehkäpä, ja sattas jotain ajankanssa aiheuttaa, kuluis ainakin väärästäpaikasta. Eli kuulankoko ei nyt varmaan ole mahdottomantärkeä, tärkein siinä ettei se mahdu jousen sisään menemään tietenkin.Muutoin kai sama minkäkokoinen se on, reiänkokohan sen rajoittaa johonkin.
Sit tuo 28118 lienee stoppiosa sille siirtäjälle kun solkku vetää, ja bendiksi siirtyy hammaskehälle, siinä välissä on varsi , ja tuo osa on taas senvarren tms vastine ettei osu suoraan kuoreen . Kertokoon joku jos paremmintietää ?
Ite sellasta joskus ihmetellyt ko starteista kun huollellut , noita "kärkiä" kun vaihtaa tuonne solenoidin päähän, kupariosat siis siellä - niin miten sen pyöreän keski kontaktin saa vaihettua , tai paremminkin käännettyä toisinpäin ?
Oikin kuluneena sen mielellään vaihtasi, kun toinenpuoli aina on ollut täysin koskematon, mutta kuinka onnistuu ? Jotenkin kierteillä kasattu se mötikkä vai kuin ? Sen jousen jos irrottaa välistä pyörittelemällä , niin silti ainakin Hiluksin startissa ei mahdu ne eristeosat läpi ja siten ei saa käännettyä sitä kuparista kontaktiakaan sitten... omituinen ..
joopajoo
|