Lainaus:
quote:
Chrysler Voyager -99.
Askiremppa 4500€/kpl, tehdään jo toista kertaa 117 tkm aikana.
Viimeisin aski kesti peräti 37 tkm.
|
Ei muuta kuin onnea ja kaikkeia sen kaltaisia asioita asioidessasi tuon pajan kanssa...
TF A604 on
ollut huono/heikko laatikko, mutta kestävyysongelmista päästiin kyllä eroon jo ennen vuotta -99. Taisi olla jo ennen -96:tta...
Laatikko on erittäin ronkeli käytettävän öljyn suhteen ja jos sinne kaataa ATF II:sta, niin se on jotakuinkin sama kuin alkaisi kirjoittaa nimeään uuden laatikon vaihtolaskuun.
http://www.txchange.com/a604.htm
http://www.imperialclub.com/Yr/1990/Repair/a604.htm
Ohjelmaboksissa on "oppiva" muisti, joka muuttaa pakkojen/pantojen kytkentää niiden kuluessa. Jos autoon vaihdetaan uusi tai kunnostettu laatikko, on ohjelma aivan metsässä alkuun ja jos autolla lähdetään "kouluttamatta" ajoon on laatikon tuho nopealla vauhdilla selviö(luistaa, kaksi vaihdetta yhtäaikaa sisässä, ym. pikkujuttuja).
Uudemmissa autoissa ohjausboksissa on muistaakseni ohjelmointimahdollisuus ilman "koulutus"käyttöä. Eli muistin nollaus ja sitten hiukan lyhyempi sisäänajo renkaat ilmassa.
Tuosta laatikosta löytyy netistä juttua lähes yhtä paljon kuin TH350:stä...
Laatikon nimi vaihdettiin jossain vaiheessa 41TE:ksi, tällä löytyy myös hyvin tietoa...
Chevy metal...