Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 06.03.2006, 22:09
NKH:n Avatar
NKH NKH ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.12.04
Sijainti: Pälkäne, Finland.
Viestit: 1.685
Perusasetus

Joo helpottaahan se automaatti sitä möyritystä mutta onhan siinä haittapuolensa jos välitykset ei muuten oo hyvät, automaagin käyttö hyökkäilevää, kuumenee jne. jne.

Perävälitykset UAZ:n akseleissa (4.625) on kyllä ihan soppelit 35" kumeille eikähän niitä enää paljoo pysty muuttaan muuta kuin porttaaleilla (5.38) tai sit GAZ69 akseleilla jotka ilmeisesti käytännössä muuten samat mutta välitys tais olla 5,129 tms.?

MUTTA kun sulla nyt on siellä auton keulassa sitä tilaa niin miten ois jos siirtäisit kone+automaagi-pakettia vähän eteenpäin ja laittaisit jonkun lyhyen manuaalilaatikon sinne automaagin ja jakiksen väliin, esim. unimogin laatikko, rupeis välitykset oleen kohdillaan kun eikös siinä 1-vaihde ollut jotain luokkaa 6:1 ??, no joo se nyt on melko iso ja painava möykky mutta vaikka jonkun volvon riisuttu laatikko, eikös LaaLaa:lla ollu volvolainen ynnättynä Suzukin voimansiirtoon?!?!

______________________
VAZ 2121 Niva
SORONÓ Off-Road Team #1
Vastaa lainaten