Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 06.03.2006, 10:56
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:

Oil seal protector on sellainen muovinen rengas jossa on reikiä ja sen tarkoitus on suojata stefaa kun asennat vetaria paikalleen. Jotta saat vetarin perään spooreille joudut kampeamaan sitä nyt stefaa vasten ja stefa saattaa vaurioitua. Hommaa helpottaa "työkalu" eli joku rauta jonka pulttaat vetarin pään pultteihin ja josta saat paremman otteen vetaria asennettaessa eli pystyt kannattelemaan vetaria paremmin.
Kiitos vinkistä. Eli jos onnistus asentamaan vetoakselin vaurioittamatta stefaa niin kaikki on ok.

Vetoakseli lähti irti täysin voimaa käyttämättä. Oli varmaan öljyvuoto liukastanut mahdolliset jumipaikat. Pitää toivoa että takaisinlaitto menee yhtä liukkaasti.

Mistäköhän öljy on tullut laakerin läpi? Ulkokehän ulkopuolelta vai tiivisteiden läpi. Taitaa laakerin elinajanodotus olla nyt hieman huonompi kun ilman vuotoa. Toisaalta jarrukilpi oli asennettu ilman tiivistemassaa eli öljyvuoto oli vähentänyt korroosion vaikutusta laakeriin. Jäljistä näki että sauma oli falskannut molempiin suuntiin. Pitänee työntää jotain tiivistemassaa väliin. Muutenkin outo rakenne kun laakerin ulkopuolella ei ole erillistä stefaa estämässä jarru yms lian ja kosteuden pääsyä sisäänpäin.



Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten