Lainaus:
quote:
Lopettakaa ruikutus siitä kun ei löydy valmista lappua ja toimikaa niiden mun antamien ohjeiden mukaan niin saatte virallisen dokkarin ja leimattu kolmekolmoset autoonne. Olen nimittäin vastaillu aika monen yksityisviesteihin ja tuskin kaikki palstalaiset on niin vässyköitä ettei saa itse mitään aikaiseksi, vai olenko väärässä?
Tosta tukivarsihommasta vielä. Eli se ero on siis ainoastaan pallon kiinnitystavassa? Silloinhan riittäis kun soveltaisi ne uudemman malliset pallot vanhoihin tukivarsiin.
|
Niinkuin tuolla pätkän matkaa ylempänä mainitsinkin, tuo general export ei taida ihan riittää. Melkein sanoisin että tässä on nyt käynyt hyvä tuuri yhden tietyn aseman (yhden tietyn katsastusmiehen?) kohdalla?
Huomaakohan -MaTTi- jos täällä huudan apuva?!

Pitänee pistää privaa ja kysäistä tämän hetken suhtautumistapaa, -MaTTi- kun ymmärtääkseni on katsastusten kanssa tekemisissä?
Mutta yrittänyttä ei laiteta, täytyy yrittää kunhan tulee ajankohtaiseksi.
Minkälaisille vanteille muuten 454SS sovittelit nuo 33x12,5-15 kumit?
Ja pallonivelistä, eipä taida sopia pulttikiinnitteinen pallonivel puristekiinnitteiseen tukivarteen. Eli ymmärtääkseni pitää kyllä vaihtaa samalla tukivarsikin, mutta kuten itsekin sanoit siinä ei taida mahdottomasti eroa olla vanhempaan, joten sen pitäisi mennä kokonaisuutena paikalleen.
Edelleen, mainittakoon ettei minulla ole mitään varmaa tietoa asiasta, uudemman mallin tukivarsia en ole koskaan edes luonnossa nähnyt. Nämä ovat kaikki siis varmoista lähteistä (intternetin ihmemaasta) saatuja tietoja...
- Isoa kovaa kellon ympäri -