Näytä yksittäinen viesti
  #17  
Vanha 01.03.2006, 21:38
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.072
Perusasetus

Lainaus:
quote:
kiitos neuvoista. Meinaan paukuttaa naapurien iloksi, kun en uskalla ryhtyä SOA:n teko hommiin. En usko että kykenisin kääntämään napoja oikein tai kyllähän ne käännettyä saa, joo, se hitsaaminen siinä taitaapi olla hankalempaa meikäläiselle.

"ei ollu mikään amerikan temppu"

SLCK #73
Mikä se tuo napojenkääntöhomma oikein on? Tiedossa on mitä siinä tehään, mutta että miksi? Jos auton korottaa SOA:lla, casterhan ei muutu yhtään miksikään jos pakkojen kiinnityskohdat tulee täsmälleen toiselle puolelle akselia. Ja eihän nyt 3" korotusjousiakaan varten ruveta akselinpäitä laikkailemaan irti...!?! Ei ne kardaanin ristikot niin vinossa mene. Mitä tää homma nyt oikein on? Vai onko kaikilla navankääntäjillä niin poskettomat korotukset ettei kartaani taivu enää ulosjoustossa?

Vastaa lainaten