Viestiketju: Rodeo Drive
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 28.02.2006, 19:34
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Perusasetus

Olen kodannut erilaisia GPS juttuja harrastuksena 1998 lähtien. Pocket PC:n eri versoille. Viime vuosina vähemmän. Nyt tuli taas tarve, kun rupesin offaamaan. Teen ohjelmointiesimerkkejä codezoneen ja tässä tulee kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Kilpailevista ohjelmista en välitä, teen tämän joka tapauksessa.
Eikä tämän tarkoitus ole kilpailla muiden ohjelmien kanssa. Sitä saa käyttää kuka haluaa. Ainakin minä
tulen käyttämään. Ohjelmasta teen mahdollisimman hyvän warn ja eksytys tyyppisiin kisoihin.

Olen ollut ohjelmistoprojekteissa vuodesta 1982 lähtien. Isoissa ja pienissä. Osaan rajata homman,
niin että jotain myös valmistuu. Eli ideoita vapaasti tulemaan. Kerään niistä parhaat mukaan.

Myöhemmin olen ajatellut tehdä myös serverin, johon liikkuvat maasturit voi lähettää paikkatietoa.
Vaikka kilpailun johtoa varten. Näkisi autojen paikat ym.

Ainoa ongelma on aika. On rajallisesti aikaa käytettävissä kodaamiseen. Syksyksi pitää kuitenkin saada
kasaan. Kun saan mittarit toimimaan, laitan uuden version codezoneen. Sitä saa testata ja kommentoida.
Ilmoitan siitä täällä.

Nämä tuli noista vinkeistä.
Ainakin kello missä on näkyy käytetty aika ja jäljelläoleva aika.
Nopeusmittariin toinen neula, joka näyttää millä nopeudella pitää ajaa maaliin, jäljelläolevassa ajassa.

Teen tämän omasta päästä, kuten puusepät.

Just do it!

Vastaa lainaten