Näytä yksittäinen viesti
  #118  
Vanha 27.02.2006, 08:40
HobGoblin HobGoblin ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 29.08.05
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 280
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Ei taida kannattaa ruveta akselia ohentamaan. En ymmärrä miks pitää korottaa niin paljo et sit joutuu taas vähentää maavaraa murikkaa laskemalla. Mahtuuhan alla pyörimään muutenkin niin isot pyörät kuin vetovehkeet kestää...korin nosto antaa ainakin tarpeeksi tilaa pyörille.
Eihän se maavara mihinkään pienene, jos koko akselistohässäkkää pudottaa rungosta alaspäin. Maavara murikan alla pysyy samana ja akselien välillä kasvaa

Tuosta hommasta oli joskus puhetta jossain ja jopa kuva...pitääpä kaivaa esille.
Kyllähän maavara taitaa tippasen murikan tiputtamisessa laskea jos vertaa tilanteeseen jossa vääntösauvat on kiristetty tappiinsa ja vetarit nojaa täydessä sisäänjoustossa alatukivarsiin...
Mutta kyllä minusta nähden tuommoisessa tilanteessa on mopo karannut käsistä jo ajat sitten ja kannattaisi varmaan alkaa harkita jo SAS:ia.
Tai jotain muuta aihiota.

- Isoa kovaa kellon ympäri -
Vastaa lainaten