Näytä yksittäinen viesti
  #30  
Vanha 26.02.2006, 14:55
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Perusasetus

Lainaus:
quote:kun ei oo kivaa kesken hyvän offirytyytyksen alkaa paikkaileen apparia
by: hitsu
Silläpä juuri.....

Ja nyt jännittämään lätkää....

-- Wannabe OFF-roader --
l-200@offipalsta.com
Vastaa lainaten