Viestiketju
:
Lommosen Rankun tuunausta
Näytä yksittäinen viesti
#
30
26.02.2006, 14:55
L-200
Veteraani+++
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Lainaus:
quote:kun ei oo kivaa kesken hyvän offirytyytyksen alkaa paikkaileen apparia
by: hitsu
Silläpä juuri.....
Ja nyt jännittämään lätkää....
-- Wannabe OFF-roader --
l-200@offipalsta.com
L-200
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: L-200
Etsi kaikki L-200:n viestit