Näytä yksittäinen viesti
  #29  
Vanha 26.02.2006, 13:41
Niko:n Avatar
Niko Niko ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 25.07.03
Sijainti: Nokia, Finland.
Viestit: 1.950
Perusasetus

Lainaus:
quote:
kaippa noihin reunoihin on tulossa pehmikettä jottei tule naarmuja nahkaan jos/kun hipaisee reunaan tai kantin kulmaan
Toi päätyhän jää oven sisään ja alareuna taas on sen verran syvällä, että siihen ei pitäis päästä itteensä teloon. Mutta kyllä toi tarvii viä käydä läpi, kun ei oo kivaa kesken hyvän offirytyytyksen alkaa paikkaileen apparia <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

- Lommone Ranke Rooveri -
Vastaa lainaten