Näytä yksittäinen viesti
  #28  
Vanha 26.02.2006, 12:04
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Perusasetus

Hienot on alumiinit, kaippa noihin reunoihin on tulossa pehmikettä jottei tule naarmuja nahkaan jos/kun hipaisee reunaan tai kantin kulmaan

-- Wannabe OFF-roader --
l-200@offipalsta.com
Vastaa lainaten