Viestiketju
:
Lommosen Rankun tuunausta
Näytä yksittäinen viesti
#
28
26.02.2006, 12:04
L-200
Veteraani+++
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Hienot on alumiinit, kaippa noihin reunoihin on tulossa pehmikettä jottei tule naarmuja nahkaan jos/kun hipaisee reunaan tai kantin kulmaan
-- Wannabe OFF-roader --
l-200@offipalsta.com
L-200
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: L-200
Etsi kaikki L-200:n viestit