Viestiketju
:
Ikuisuusaihe: Pajeron korotus
Näytä yksittäinen viesti
#
12
25.02.2006, 11:27
Micco
Veteraani++
Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.774
Sama kumi sopii sisempään ja ulompaan niveleen, toisessa en muista kummassa on yksi ns.palje enemmän ku toisessa sellaiset molempiin ni kestää vähä paremmin ainakin mul kestäny.
Micco
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: Micco
Etsi kaikki Micco:n viestit