SEARCH olis tämänkin kertonut kun asiaa on puitu useemmassakin topicissa mutta eiköhän se homma oo edelleenkin niin että suurin koko mitä XJ:hin saa leimattua on 30x9,5-15
EDIT

idaan nyt noita kokemuksiakin tähän pikkasen. XJ 4.0-koneella on ihan messevä peli ajaa, niin tiellä kuin mettässäkin. Perävälitykset sais olla vähän tiuhemmat niin ois se automaattikin mukavempi käyttää kun ei hyökkäilis niin pahoin.
Akselithan siinä on d30 edessä ja d35 takana ja nää ei kait oikein tykkää kestää isoja pyöriä, tosin ei XJ:ssä oikein hirmu isoo pyörää saa kunnolla toimiinkaan, 31" tai 33" on mun mielestä hyvä mut nekin vaatii vähän töitä jottei ota kiinni mihinkään.
Etuvetareitten ristikot kannattaa tarkastaa, rasvata ja jopa uusia kun rupee naksutusta kuuluun, kupit halkee ja parempi vaihtaa se ristikko ajoissa ennenkun se pääsee paskoon vetarin U:t rikki. Ristikon kuppien paikallaan pysyminen kannattaa varmistaa pienellä hitsihebillä ulkopinnastaan.
Alemmat etutukivarret tuntuis olevan kovia vääntyileen reunoiltaan kivikoissa mut ei mitään vakavaa.
Pohjassa oleva poikkipalkki on kova jumiutuun kaikkiin isompiin kiviin ja kantoihin ja tietenkin sekin vääntyy ja rupee painaan jakista. Eli siis kannattaa ensimmäisenä tehä panssari sinne laatikolle ja jakikselle. Tankkin on kans arassa paikassa ja kannattaa siis suojata - nämä siis JOS sillä aikoo ajaa offhorsee!
______________________
VAZ 2121 Niva
SORONÓ Off-Road Team #1
Edited by - ToveriNiva on 23/02/2006 21:17:25