Mahtavaa jos vika oli noinkin helppo. Minähän takkusin sen kanssa useasti, oireilu hävisikin käytännössä stepperin ja alipainekellon vaihdon jälkeen.
Kumma vaan jos vika piileskellyt, plenumi ja ne muut imuröörit mulla oli joskus auki kun putsasin paikat. Myös se ilmamäärämittari oli aikoinaan Jukkiksen kanssa "ristissä".
Kaikki noi putsit ym. tein ennen alipainekellon vaihtoa joka hävitti silloisen sammuilun puolilämpimällä koneella. Kaipa se ECU osas korjata just riittävästi käyntiä toimivan kellon auttaessa?
Talbotissahan oli tässä pakkasilla todellisia tyhmäkäynti onkelmia, vika oli niinkin yksinkertainen että toisesta venakopasta tuleva huohotinputki oli umpitukossa. Putken puhdistuksen jälkeen käynti oli parempi kuin koskaan. Noissa uudemmissahan huohotus tulee molemmista kopista, ja putkien läpimitalla pelattu niin että tyhjäkäynnillä ja pienellä kaasulla huohotus menee oikealta puolelta ja isommilla alkaa huohottamaan vasemmasta jossa selvästi isompi rööri. + putket menevät eri paikkaan.
Life sucks, then you die...
|