Lainaus:
quote:Voiko vetarin kuppia tiivistää, vai kuuluisiko siellä ollakaan öljyä/rasvaa?
|
Vetarin pää on mallista riippuen joko öljy- tai rasvatilassa, sulla luultavasti öljytilassa. Sen pitäisi tiivistyä vetolaipan päälle itsestään. Laitan yleensä hiukan tavallista rasvaa sisäkehälle, se auttaa tiivistymistä.
Lainaus:
quote:Käsijarrun kahvasta ei ainakaan lähde mitään johtoja, eikä siellä näy katkaisijaa.
|
Jos haluat valon palamaan, niin laita katkaisija kahvaan ja johdota merkkivalo.
Lainaus:
quote: Itse olen laittanusilikoonilla vetarinlaipan kupin kiinni, loppui rasvan tihkuminen samantein.
|
Olen itse paperitiivisteiden kannattaja, silikoni on seuraavassa remontissa aina työläämpi. Eikä mulla paperitiivisteetkän vuoda. Siihen voi lisäksi laittaa tavallista rasvaa ennen asennusta, jos haluaa varmistaa pitävyyden.
Lainaus:
quote:Käsijarrun palutuksessa oli itselläkinongelmia ja korjaantu kun uusi käsijarrurummun yhteydessä olevan siirtovivuston/tapin mikä liikuttaa työ"sylinteriä".. oma oli niin kulunut ettei kahvan liikutuksesta ollut mitään hyötyä.
|
Joo, se levittäjä voi olla niin kulunut, ettei helppaa, vaikka kaikki muu onkin kunnossa. Lucas-osa, ei ihan halpa ...
T, Antti