Näytä yksittäinen viesti
Vanha 14.02.2006, 17:33
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:Voiko vetarin kuppia tiivistää, vai kuuluisiko siellä ollakaan öljyä/rasvaa?
Vetarin pää on mallista riippuen joko öljy- tai rasvatilassa, sulla luultavasti öljytilassa. Sen pitäisi tiivistyä vetolaipan päälle itsestään. Laitan yleensä hiukan tavallista rasvaa sisäkehälle, se auttaa tiivistymistä.

Lainaus:
quote:Käsijarrun kahvasta ei ainakaan lähde mitään johtoja, eikä siellä näy katkaisijaa.
Jos haluat valon palamaan, niin laita katkaisija kahvaan ja johdota merkkivalo.

Lainaus:
quote: Itse olen laittanusilikoonilla vetarinlaipan kupin kiinni, loppui rasvan tihkuminen samantein.
Olen itse paperitiivisteiden kannattaja, silikoni on seuraavassa remontissa aina työläämpi. Eikä mulla paperitiivisteetkän vuoda. Siihen voi lisäksi laittaa tavallista rasvaa ennen asennusta, jos haluaa varmistaa pitävyyden.

Lainaus:
quote:Käsijarrun palutuksessa oli itselläkinongelmia ja korjaantu kun uusi käsijarrurummun yhteydessä olevan siirtovivuston/tapin mikä liikuttaa työ"sylinteriä".. oma oli niin kulunut ettei kahvan liikutuksesta ollut mitään hyötyä.
Joo, se levittäjä voi olla niin kulunut, ettei helppaa, vaikka kaikki muu onkin kunnossa. Lucas-osa, ei ihan halpa ...

T, Antti
Vastaa lainaten