Kiitokset kisaorganisaatiolle, kivaa oli koko rahan edestä. Kanssakilpailijoista kiitokset sen LJ:n porukalle, joka meidät vinssasi Mäen huipulle.
veejiille myös kiitos ahkerasta vinssivaijerin vedosta

17 sija stanussa, ihan tyytyväinen tulokseen siihen nähden, että lopetettiin ajaminen 4:15 eli maaliintuloon oli aikaa vielä 9h.
Sitten vaikka vikalistaa, vaurioista kaikki kuitenkin tykkää, kunnes sattuu omalle kohdalle:
-Takaiskari poikki
-Flektin sulakkeessa kontaktihäiriö joten keitti kerran Mäessä
-Vaijeri irtos rummulta, sähköt hävis kun akkukenkä löystys (sen takia vinssikin varmaan hyytys Mäessä)
-Etukummi tippus vanteelta (onneksi oli varapyörä ja peen mäntsälän matkailuinfo neuvoi shellille mistä löytyi kompura)
-Sektorivarren mutteria piti kiristää, jolloin alkoi woblaus, jonka jälkeen piti kiristää panhardin ja jakareitten pultit ni woblaus loppui.
-Ajot sitten tosiaan loppus 4:15, kun rastille 229 mäkeen ajoin auton, veejii pisti vinssivaijerin kiinni puuhun että saatiin kuvattua. Siitä sitten laskin vaihde vapaalla auton jarrun kanssa alaspäin. Kuiteskin pysähtyi mäkeen, painoin kytkimen pohjaan ja samalla kun sain pakin päälle auto liikahti taaksepäin. (en kerenny kytkintä nostaa) Siinä sitten kaikennäköstä ihmettelyä, vähän kankeasti auto kulki ja aika kovia kolahduksia ja rusahduksia kuului. Kuitenkin päätettiin ajaa maaliin, kait siitä jokin 15km oli matkaa ja isopuoli ei menny päälle, menihän siinä jotain 45min. Kyllä ne kolahdukset ja rutinat vaimeni helinäksi siinä matkan aikana

Linkissä kuvia mitä lootasta löytyi kun tuossa hetki sitten sinne kurkkasin.
http://www.kolumbus.fi/baxxter/range/jakoloota/
EDIT: linkki unohtus
-74 Range, 215cid V8
#4x4@ircnet
Edited by - baxxter on 13/02/2006 22:25:50