Ei noi roverin milli/tuumakoko-jutut haittaa juur ollenkaan kun sain projektiauton mukana muutaman hyvän tuumakoon avaimen (sisältää jopa BSF-avaimia AF:n lisäksi).
Mutta noi kiinni ruostuneet pultit. ARGH.
Tai se että kori oli HITSATTU runkoon kiinni.
Puuh. Kyllä syletti rälläköidä hienoa saumaa auki.
Vielä pitäis tehä runkoon töitä ennenku pääsee jatkamaan.
Ja sapettaa sekin että tuohon on vedetty massa muutama kuukausi sitten - ja istuu muuten ihan saakelin tiukassa. Räätälityönä tehty pakoputkisto jossa on ihmeellinen alkuimulaite - tietenkin pinnapultit poikki ja pitäs uutta tehä.
Tarstee ilmeisesti hankkia joku jengatappi, mutta tekiskö sen milleissä vai tuumissa? jaa-a..
Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon.
FC paloautoprojekti