Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 08.02.2006, 19:36
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.734
Perusasetus

Ei tuossa poraamisessa mitään ongelmaa ole. Rasvattava nivel kestää kuitenkin paljon kauemmin kuin rasvaamaton, vaikka siellä joku pieni poralastu uisikin rasvan joukossa. Pallonivelen sisäkuula on lisäksi sen verran kovempaa ainetta, että siihen ei tavallinen poranterä edes pysty.

Nuo 6 mm nipat lähtee aika helpolla irti kierteistään, joten suosittelisin käyttämään suurempia, jos vain mahdollista.

Lainaus:
quote:
Ja jos oikein haluaa nysvätä, niin kytkee kaikki rasvattavat kohdat pyöriviä lukuunottamatta automaattirasvaimeen

Vaatii vain x-määrä 6/8mm nailonletkua automaattiravauspatruunan sekä tarvittavat liittimet. ja rasvapatruunan riittoisuuden voi tietenkin säätää päässä olevasta ruuvista muistakseni 1kk-12kk:n
Ainut onkelma on letkujen suojaus, ettei risut pääse repimään niitä irti.
Bonuspuolio tietenkin on etä ei tarvi ryömiä auton alla rasvaprässin kanssa, kun tarvii vain avata konehuoneen ja vaihtaa patruuna uuteen.

-Enemistö tarkoittaa joskus sitä, että kaikki idiootit on samalla puolella-

-EUvostoliitto. Toverismin toinen mahdollisuus!-

-Metalli on pelastanut monet Jeesukselta-
Eipä nuo nailonletkut vaan tuppaa kestämään. Kannattaa käyttää mielummin kunnollista sidosvahvistettua letkua.

Ja miksi sitä automaattirasvaria pitäisi turhaan laittaa autoon kun nuo Paavon luettelemat nipat voisi rasvata ihan hyvin käsiprässillä kunhan vetää putket yhteen pisteeseen.

www.alanmiehet.com #1
Vastaa lainaten