Viestiketju: akuista, taas
Näytä yksittäinen viesti
  #37  
Vanha 08.02.2006, 07:27
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote: Ja kylmäkäynnistysteho (CCA) puolittuu
Nope, jännite kaksinkertaistuu samoin sisäinen vastus. Eli CCA pysyy samana kuin yhdelläkin akulla.

Lainaus:
quote:Siis kysyn nyt teiltä kaiken virran toiminnasta tapahtuvista hienoista ilmiöistä tietäviltä, ONKO sillä mitään väliä, jos kusee omaan nilkkaansa kytkemällä puolittunut cccp
OffRoad toimintaan.

Kysyn vaan !!!!
Siis kysyt mitä? Ei kai sitä kiukutella tarvitse vaikka joskus ajatus harhailee.

Lainaus:
quote: Tahtoo vaan olla että noita akkutoimittajia on luvattoman paljon, meinaan akkutehtaita maailmassa on käsittääkseni alle viisi ???
Tästä voi kurkistaa kuka minkäkin merkkisiä akkuja tekee.
http://www.uuhome.de/william.darden//batbrand.htm

Tuota CCA:ta hoetaan mutta missään ei vielä lue mitä se oikeasti on.

Se on uuden, täysin ladatun akun -17,8 asteen lämpötilassa antama virta jonka se pystyy antamaan 30 sekunnin ajan niin, että jännite pysyy yli 7,2 voltin.
CA mitataan 0 asteessa.
HCA mitataan 26,7 asteessa.

MUTTA minkä standardin mukaan em. on? Ja miten muiden standardien arvot saadaan? LENNY?

--Medisiin, sano ryssä kun pullon löysi.--

No niin taas mua kusetettiin tehtaiden suhteen, ei pitäis uskoa kaikkea mitä sanotaan. Joo
kaks 6 volttista yhteen tullee 12 volttia ja ämpärit tietty pysyy samana ja toi CCA (cccp) pyssyy samana, onkohan tuo kylmäkäynnistys lyhenne parempi niin että, montako sekuntia voi startata sipiriassa. No eihän tälle mitään voi, mutta aion testata nuo 6 volttiset akut, amppeerit kiinnostaa ja CCA:n suuruus verrattuna 12 volttisiin ja akkujen koko pysyy silti pienenä.

Aluksi oli kopioita, onneksi tehtiin JEEPPI, ettei tule sanomista !!!
Vastaa lainaten