mistään en ole mitään kuullut mutta en yhtään ihmettelsisi jos kisoja ei järjestettäisi. jos kuskit jättäneet noudattamatta jotakin nopeusrajoituksia tms. niin tilanne on ikävä. vielä karumpaa oli mielestäni "yleisön" käytös.
itse olin toista kertaa pojan kanssa kisaa katsomassa ja tapahtuma oli taas mukava. tällä kertaa vaan silmiin sattui melkomoinen määrä "yleisön" joukossa aikuisen oloisia ihmisiä pussikaljan kanssa teutaroimassa autojen seassa!! ei kovin vakuuttavan näköistä pr-toimintaa offiharrastajien puolesta, eikä kovin turvallistakaan. sen verran toiminta oli herättänyt satunnaisten matkaajien mieliäkin että joku oli kutsunut paikalle poliisit.
itse olin joskus muinoin järjestämässä jousiammuntakisoja ainutlaatuisessa paikassa, kokonaiset kaksi kertaa viitsin tapahtuman järjestää. syy siihen oli ettei osa porukasta osannut harrastaa ilman sikapaskahumalaa, vakuuttele sitten paikan käyttöön antaneille, jotka usein hyvää hyvyyttään on sen tehneet, että kyllä lähes kaikki osaa käyttäytyä. se on kuin helmiä sioille tarjoilisi!! eli muutama pissipää saattaa saada pilattua yhdellä kertaa hienonkin tapahtuman. eikö kännejä voi vetää vaikaa kotonaan tai jossakin juottolassa??
|