Näytä yksittäinen viesti
  #76  
Vanha 07.02.2006, 15:25
okkiM:n Avatar
okkiM okkiM ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.01.05
Sijainti: Finland.
Viestit: 605
Perusasetus

Viikonloppuna korottelin 70mm. Ei ollu mitään suurempia ongelmia. Yks niistä pulteista oli juurtunut holkkiin niin pirun tiukasti, muut tuli suosiolla ulos. Jarruputket taipu kiltisti, varmaan juurikin siksi, että olin vasta hommannut bilteman kaksoiskartiotyökalun (sen paremman), putkea ja liittimiä, joita ei sitte tarvinu, ainakaan vielä.
Pa-tankilta lähtevät meno- ja paluu putket murtuivat. Toista jäi sentti jäljelle ja siihen juuri ja juuri sai letkun kiinni, saa nähdä pysyykö. Jos korottelette, niin kannattaa varmaankin irrotella ne letkut tankista ja samalla korotuksen jälkeen vaihtaa uusiin ja pidempiin. Itse irrottelen tankin kesällä ja juotan siihen uudet putket, siis siihen laippaan josta ne tulee.
Pa-säiliö kannattaa muutenkin nostaa ylemmäs, ei pitäs olla mitenkää paha homma, tulee samalla putsattua ja massattua sekin.
Vaihdekeppien kumeille joutu tekee sen minkä muutkin, kuten käsijarruvaijerille ynnä muille. Katsotaan mitä jäi kireälle ja vaihdetaan sitämukaa kun hajoaa.
Taidan tästä lähteä hitsailemaan helmoihin palkkia, kiirettä pitää kun on lomalla, vielä pitäs puskurit tehä, maalata ja ties mitä.

Seuraava voit olla sinä
Vastaa lainaten