Näytä yksittäinen viesti
  #23  
Vanha 06.02.2006, 22:28
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.617
Perusasetus

Lainaus:
quote:
tämä juuri ja perkele tulin tossa männä viikolla helsingistä, vaikka itekki ajoin varmasti sujuvaa nopeutta nii tarvi muutaman mulkun ajaa eka ihan taka puskuriskiinni ja sit kun menee ohi ni sit jäädää siihe eteen nussimaan ja ruvetaan hiljentaa jopa alle nopeus rajotuksen.
perkele oli liki etten pysäyttäny ja antanu osviittaa.
niin ja lisänä vielä sellaset kuskit perkele, jotka ei osaa ajaa tasa kaasulla vaan pumpataan sitä kaasua kuin vanhaa poljettavaa ompelukonetta.
jos on nii paha hermovika jalassa niin kannattaa käyttää julkisia kulkuvälineitä tai tuhlata sekin heilutus energia makuuhuoneessa
Nuo pumppujalat on kyllä viimisen päälle hermostuttavia kuskeja. Loivassa kaarteessa hidastetaan ja suoralla kiihdytetään, auto tulee vastaan niin hidastetaan ja kun on mennyt ohi niin taas kiihdytetään!!

Ja mikä siinä vilkun käytössä on niin saatanan vaikeaa?? Vilkku välähtää päälle samalla kun pyörät kääntyvät. Pahin mitä on sattunut kun äijä yhtäkkiä lyö jarrut ja vilkkua 40m ennen risteystä!! Oli sentään turvaväli mutta kyllä säikäytti! Sama kun ryhmitytään ennen kääntymistä, ei vilkkua päälle kun ajetaan kaistojen yli toisen edessä mutta sitten kun ollaan siinä laitimmaisella kaistalla niin kyllä sitten osataan se villku laittaa!

Ja ne sumarit... Niistä ole paskankaan hyötyä päiväsaikaan saati pimeällä jos ei ole sumua/sankaa lumipölyä. Ne näyttää max noin 30m, 80km/h nopeudella ajettaessa edetään sekunnissa noin 22 metriä, ja sekunti on normaali reaktio aika. Mitä apua niistä silloin on? Ja miksei sitä takasumaria osata sammuttaa kun huomataan että takana on auto? Tai kun huomaa että ei ne vastaantulevatkaan pöllytä sitä lunta.



Heikki H.
==================================================
Chevrolet K5 Blazer 307+TH350+NP205+D44+14FF
Vastaa lainaten