Näytä yksittäinen viesti
  #23  
Vanha 05.02.2006, 13:04
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Kysymys on siis siitä että Toyota:n miehet eivät uskalla lyödä leimaa tuohon pdf:näkin olevaan dokumenttiin: http://personal.utulsa.edu/~nathan-b...17suspensi.pdf
...koska eivät tarkalleen tiedä mistä kirjasta se on peräisin, koska heillä ei ole jenkkimallien versioiden korjausmanuskoita täällä.

Toyotan varaosaohjelmasta löytyy samat koot kohdasta: Catalog Code 670450, sieltä Tire, mistä löytyy mm. (VZN10#, 110, 13#... JPP 31x10.50R15LT). Tuohon lappuun on olemassa leimat Kuopion Toyota-liikkeeltä. Saa multa sähköpostilla kun pyytää.

Katsastusasemien ei ole pakko hyväksyä papereita, joissa jää epäselvyyden mahdollisuutta. Ja maahantuoja/Toyota Info ei tosiaan ota kantaa noihin jenkkiversioihin. Eli joku katsastusasema hyväksyy ja toiset välttämättä ei, ja molemmat silti tekee oikein. Toinen vaan vaikeemmin.

Toinen eteentuleva ongelma on kenties raideleveyden muutos. Hiluxin alkuperäinen 205R16 renkaalla ja 6x16" vanteella on +30 mm. Sallittu muutos on 30 mm, mikä ylittyy helposti tuplaten. Alkuperäisissä aluvanteissa (31x10.50R15LT-renkaan kanssa) offset on kuitenkin +8 mm, jota voidaan käyttää myös vertailukohtana. Eli -7 mm offset on maksimi. Offivarusteesta löytyy 10x15" teräsvannetta -6 mm offsetilla, eli se on OK tuohon, myös 170-koriseen ja 4Runneriin.


Vastaa lainaten